Epilog

Aceasta este rochia de mireasa a Bellei din Epilog

2 gânduri despre „Epilog

  1. whathappensif spune:

    Ce frumoasa este. o ador.
    La aceasta poveste mi-a placut felul in care s-a pus accentul nu numai pe tema, ci si pe relatiile dinainte de a incepe actiunea.
    Am adorat toate fash-backurile, sunt geniale. Datorita lor am observat de unde aceasta rivalitate intre ei si dorinta asta de a se ura.
    Mi-a plaacut si rapirea ca nu era ce ne asteptam.
    MI-A PLACUT MUUULT ACEST FIC
    si rochia:))

    Ps Astept urmatorul fic ca faceti o echipa EXTRAORDINARA la tradus.
    PS2 Sa nu neglijati si scoala, e importanta, cred=)))

    Kisses Maya

  2. Crissy spune:

    am vazut ca autoarea a mai postat ceva la kidnapped ..ar fi foarte dragutz daca ar mai scrie in continuare desi finalul este …PERFECT

Lasă un răspuns

