Leapsa numarul 3 – Madw

Am primit leapsa asta de la OlgaAngel, e destul de amuzanta asa ca hai sa vedem:

1)Luati cartea cea mai apropiata,deschideti la pagina 18 si scrieti aici randul al 4-lea.

Enigma Otiliei –  Mi-a zis o colega ca e frumoasa cartea asa ca m-am apucat de citit si e chiar frumoasa, sa vedem „unei fiinte indepartate, pe care abia o cunoscuse” – he, he

2)Fara sa verificati,cat e ora?

14:00

3)Verificati!

14:02 – Eh 2 minute intarziere

4)Cum sunteti imbracat?

Intr-o rochie de casa – albastra cu floricele mov

5)Inainte de a raspunde la acest chestionar pe ce va uitati?

Traduceam la Kidnapped ( ultima parte din cap. 24:d)

6)Ce zgomot auziti in afara calculatorului?

Televizorul..se uita bunica mea la tv

7)Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?

Ieri, am iesit afara cu prietenii din fata blocului si am stat pana la 22:55

8)Ce ai visat ieri noapte?

Am visat-o pe fosta mea diriga..am visat ca ne-am intalnit la mare si ea a zis ca se duce sa inoate panba la un hotel din larg si nu am mai apucat sa vad daca se intoarce pentru ca m-am trezit.

9)Cand ati ras ultima oara?

Aseara, cica comemoram moarte unei cateluse de la bloc care mi-a fost foarte draga, si le-am zis baietilor sa tinem un moment de reculegere si au fost de acord dar cand i-am vazut ce seriosi stau m-a bufnit rasul. Scuze, Thelma ( asta era numele catelusei )

10)Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?

Pai, sunt in sufragerie, aerul conditiona, un ceas si un mic tablou ce ilustreaza o zi la tara.

11)Daca ati deveni milionar peste noapte,care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?

O casa undeva in apropierea locului unde stau sau undeva la tara.

12)Care este ultimul film pe care l-ati vazut?

Step up 3D – l-am vazut la cinema

13)Ati vazut ceva neobisnuit azi?

Nope…

14)Ce parere aveti de acest chestionar?

Este minunat, desi in momentul asta ar trebui sa termin de tradus capitolul 24:-w

15)Spuneti’ne ceva ce nu stim inca.

Sunt boboaca  in C.N Spiru Haret din Bucuresti

16)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi fetita?

Cred ca Isabella sua Izabela:)))

17)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastra daca ar fi baiat?

Pai, cel mai probabil Marius sau Dragos:D

18)V’ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

Da, dupa ce termin liceul..daca primesc o bursa plec de aici.

19)Daca ati putea  schimba cava in lume,in afara de politica,ce ati schimba?

Cred ca as schimba comportamentul oamenilor..sa nu mai existe oameni rai

20)Va place sa dansati?

Mdap…

21)George Bush?

huh? nu am inteles intrebarea:))

22)Care a fost ultima  chestie pe care ai vazut-o la televizor?

„India” pe Acasa, aseara

23)Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?

Andru

Monika

Dy@nn@

RaMonix

Lasă un răspuns

