3 in 1 – Leapsa numarul 4 – Madw

Am primit lepsele acestea de la Dy@nn@, sa vedem:

“Ce mi-as scrie eu…mie dar mie peste 10 ani.”

Draga Madalina,

Sper ca te-ai maturizat si ai reusit sa devii ceea ce ai vrut inca de cand aveai 10 ani. Sper ca ai ajuns o jurnalista de succes si ca esti cel putin la nivelul Andreei Esca. Inca sper sa fi continua sa scrii sau sa traduci ficuri. Nu stiu ce sa scriu, acum ca ai 28 de ani…doar sper ca ai ramas aceeiasi fire vesela, sper ca ai slabit si arati bine.

In incheiere vreau sa iti urez mult succes in cariera si cand vei citi aceasta scrisoare, te rog sa te gandesti ca am scris-o din suflet.

Cu drag,

Madw

*********************************************************************
1. Ce carte nu ai imprumuta şi de ce?

Cred ca „Suflete Pereche” de Cecilia Ahern  pentru ca este cea mai frumoasa carte dintre toate care le-am citit.

2. Ce carte nu ai recomanda si de ce?

Morometii pentru ca nu mi-a placut

3. Ce carte nu ai cumpara si de ce?

Ciresarii..pentru ca nu prea mi-a placut

4. Ce carti nu ai citi niciodata si de ce?

Prefer sa citesc toate tipurile de carti asa ca nu raspund la intrebarea asta

6. Care-ar fi prima carte pe care ai da-o, intru citire, copiilor tăi?

Cred ca Cuore, inima de copil

7. Care a fost cartea copilariei tale?

Clar „Suflete Pereche”

8. Cartea pe care ai făcut-o cadou ultima dată, ai citit-o?

Cred ca da:-??

9. Ce carte ti-a marcat felul de a fi?

Nicio carte nu mi-a marcat felul de a fi

10. Ce carte pe care ai citit-o ai lua-o cu tine pe o insulă pustie?

Saga Twilight de Stephanie Meyer

11. Ce carte pe care n-ai citit-o, ai risca să o iei cu tine pe o insulă pustie?

Vampire Diaries

12. Cum se numeste cartea pe care ai citit-o de cele mai multe ori?

Twilight – prima parte din Saga Twilight de Stephanie Meyer- de data asta in engleza:))

13. Numeste o carte plictisitoare.

Baltagul de Mihail Sadoveanu

14. Numeşte-ne o carte pe care ai început-o, dar nu ai terminat-o.

Enigma Otiliei

15. Povesteşte-ne cum cumperi o carte.

Aflu de la prieteni de cartea respectiva si daca le-a placut o iau si eu. Sau ma duc la o librarie mai mare si aleg o carte care are rezumatul atragator.

16. La ce renunţi ca să cumperi o carte?

La nimic…

18. Cărţile cărei edituri îţi plac cel mai mult?

Rao sau Adevarul…

19. Cât timp a trecut de cand nu ţi-ai mai cumpărat o carte? Cum se numeşte acea ultimă carte cumpărată?

Ceva timp….se numea Sufleet Pereche

20. Ce carte/cărţi ai împrumutat ultima dată?

Nici una

21. Care este scriitorul român preferat?

Creanga:))

22.Care este scriitorul străin preferat?

Cecilia Ahern si Stephanie Meyer

23. Ecranizarea cărei cărţi ai dori să o vezi?

Suflete pereche (cred ca v-am innebunit)

24. Numeşte o carte a cărei ecranizare ţi-a plăcut mai mult decât romanul în sine.

Eclipsa

25. Numeşte o carte bună cu o ecranizare proastă.

Luna Noua

*************************************************************************

My ABC`s

A
– Available: Dap

– Age:14 jumatate

– Annoyance: Nu ma enervez repede

– Allergic: LCred ca la dimineata:)

– Animal:un papagal si 2 zebre australiene:D

– Actor:Johnny depp

B
– Beer: nu imi place berea

– Best Friends: Bibi, Evi, Maria, Sorina, Simona, Geoga

– Body Part on opposite sex: Fata

– Best feeling in the world: cand am facut bungee jumping si m-am oprit la 6 m de pamant:D

– Best weather: iarna, cand e zapaadaa

– Been in Love: yep

– Been bitched out?: Nope

– Believe in yourself?: Nope

– Believe in life on other planets: Nope

– Believe in miracles: Yep

– Believe in Magic: Cateodata

– Believe in God: Dăăă!

– Believe in Satan: Nu

– Believe in Santa: Nope

– Believe in Ghosts/spirits: Dapz

– Believe in Evolution: Aha

C
– Car: iubesc masinile..mai am 3 ani jumate si imi iau carnetul:)) cred ca trebuia sa zic ce masina imi place? Pai, Audi A8

– Candy: Boboo..

– Color: Mov

– Cried in school: da…

– Chocolate/Vanilla: Choclate

– Chinese/Mexican: Mexican

– Cake or pie: Cake

– Countries to visit: USA,UK, India, Canada,

D
– Day or Night: Day

– Dream vehicle: Range Rover

– Danced: Yep

– Dance in the rain?: Daaa,

– Dance in the middle of the street?:Nope

E

– Eyes: Ai mei? Albastri

– Everyone has: o parte intunecata de care nu stie

– Ever failed a class?: Nope

F

– Full name: Ete acum…doar Madalina Elena

– Food: Crispy Strips from KFC

G
– Greatest Fear : GOD

– Giver or taker: Both

– Gum: Orbit…lame

– Get along with your parents?: Yep:D

H
– Hair Colour: Brown

– Height:1.70

– Happy: Yes.

– Holidays: France

– How do you want to die: fericita, pe la vreo 90 si ceva de ani cu nepotii si copii in jurul meu

– Health freak:Huh?

– Hate: oamenii mincinosi

I
(In guys/girls)
– Eye colour: Verde

– Hair Color: Bronze

– Height: Putin mai inalt

– Clothing Style: nu cocalar…

– Characteristics: Destept, sa ma faca sa rad si sa imi inchida gura cand vorbesc prea mult

– Ice Cream: vanilia

– Instrument: chitara

J
– Jewelry: argintul

– Job: Boboc la liceu…

K
– Kids: sunt draguti cand nu sunt alintati

– Kickboxing or karate: niciuna

– Keep a journal? Dap

L
– Longest Car Ride: Pana in Franta si inapoi…

– Love: catelusii

– Letter:huh?

– Laughed so hard you cried: Ieri:))

M
– Milk flavour: exista asa ceva?

– Movie: Step Up 3D si Karate Kid

– Marriage: mai am vreo 10-12 ani cel putin

– McD’s or BK: Mc D’s

N

– Number of Piercings: 0

– Number: 22

O
– Overused Phrases: „Ba jnebun?”

– One wish: sa devin o jurnalista de succes

– One phobia: n-am

P
– Place you’d like to live: USA

– Pepsi/Coke: Pepsi

Q

– Questionnaires: Cateodata

R
– Reason to cry: cand ma cearta mama…

– Radio Station: Radio Zu si One FM

S
– Song: orice in afara de hard rock, manele si populara

– Shoe size: 40

– Sushi: ?

– Slept outside: Nope

– Seen a dead body?:Yep, 2 weeks ago cand s-a aruncat vecinul meu de la etajul 8..oricum era batran

– Smoked?: Nu

– Shower daily?: Dăăă

– Single/Group dates: huh?

– Strawberries/Blueberries: Strawberries

T
– Time for bed:In vacanta 1-2-3 dimineata..in timpul scolii 11-12

U
– Unpredictable: Yep

– Under the influence?: Nope

– Understanding?: Dapz

V
– Vegetable you hate: Brocoli

– Vegetable you love: Cartofii:D

– Vacation spot:USA

W

– When you grow up: i want to be a journalist

– Wanted to be a model?: Nope

X
– X-Rays: ?

Y
-Year it is now: 2010

Z
– Zoo animal: tigrul

– Zodiac sign: Aquarius

O DAU MAI DEPARTE CUI O VREA!

Un gând despre „3 in 1 – Leapsa numarul 4 – Madw

  1. Deedee spune:

    e super tare leapsa cu my ABC. am facut`o si eu:D

Lasă un răspuns

