Alta leapsa

Am primit leapsa asta de la BibbyEllen..de fapt nu am primit-o personal, a zis ca poate sa o ia toata lumea asa ca am luat-o ca sa ma distrez. Let the fun begin:

Mama este cea mai…buna mama din lumea asta si cea mai buna prietena. Ei ii destainui tot ce am pe suflet cand sunt suparata.

Cand dansez parca…zici ca sunt beata

Imi vine sa vomit de la …dovlecelul din ciorba. Yuuucck.

Ma plictisesc cand … nu mai am ce traduce…

Mi-ar placea de Edward daca…ar trai in Romania, eventual in Bucuresti, eventual in sectorul patru..

Cand vad un tip hot…le zic si prietenelor mele si ele daca sunt cu mine probabil incep sa fluiere dupa el si eu ma fac mica, mica de rusine

Ma uit la oameni  si … daca au fetele acre ma uit in alta parte:D

Ma enervez cand… iau o nota mica in test sau teza, vad greseala si mi-am dat seama ca m-am grabit ca o tampita

Porecla suprema pentru tata este …neah, nu am porecle pentru tata

Ca animal as fii… o zebra australiana, doar sa fiu libera, nu ca ale mele care stau saracele intr-o cusca:D

Fac pe nebuna numai cand…stiu ca ceea ce zic e adevarat si ceilalti ma contrazic.

Prietena mea cea mai buna imi spune mereu …ca ma stie de cand aveam eu 7 luni si ea una:D

Cand sunt suparata scot zgomote ….nu le am cu zgomotele ciudate…

Leapsa asta o primeste toata lumea care citeste acest post si are chef de distractie:D

Have fun!

P.S: Am intrat adineauri pe site-ul Monicai si am vazut ca si ea mi-a oferit leapsa, de data asta personal si, ca sa ma laud putin am fost chiar prima. Multumesc mult Monica!

Lasă un răspuns

