Kidnapped Fan-Vids

Mi-am amintit ca am vazut Kidnapped Fan-Vids pe youtube, si am intrat pe profilul scriitoarei si le-am gasit.

O sa vedeti cateva faze din fic care inca nu sunt in capitolele traduse. Cred ca o sa va dati seama de mai multe lucruri din ele.

Cel mai mult imi place acesta:

Si acesta este al doilea:

3 gânduri despre „Kidnapped Fan-Vids

  1. Simonik spune:

    primul e mai super,acolo aproximativ toate scenele sunt cu ei…

  2. Catalina spune:

    Decat pe prima o vazusem . Chiar descrie bine actiunea . Ma bucur ca le-ai postat >:D< .

  3. silvia spune:

    edward o sa moara
    ??????????

Lasă un răspuns

