Mii de scuze

Nu stiu cum sa va spun, dar trebuie sa o faca cineva:))

Am avut curentul luat astazi, o mare parte din zi, si seara pana acum..

Vestea buna e ca eu am telefon pe care se pot pune documente si am avut capitolul pus. Si cum credeti ca am tradus?

Am luat un caiet si am inceput sa traduc la lumina telefonului. Grea treaba nu credeti? Asa…partea proasta e ca nu cred k voi reusi sa il transcriu astazi pe tot..si am hotarat sa pun capitolul maine:D..

Credeti ca mai puteti rezista o zi?;;)

Sper ca nu v-am suparat:| Sa stiti ca nu asta era intentia mea..

3 gânduri despre „Mii de scuze

  1. Criss spune:

    Hey,nu’ti face griji.Intelegem!

  2. daria spune:

    grea treaba:|
    imi pare rau ca a trebuit sa te chinui la lumina telefonului 😐
    si spor la scris azi cap.14:)

  3. silvia spune:

    inteleg orikum ieri nu am fost akas dap nush p la kat il pui azy k dak ii maine eu nu il mai pot kity o sapt k merg in tabara succes la skris te pwp

Lasă un răspuns

