Leapsa

Am primit Leapsa de la Bya(BB)

Leapşa 1

SUNT…..-o persoana vesela

AŞ VREA…-sa am mai putine pe cap

PĂSTREZ…-amintirile

MI-AŞ DORI…-sa fiu deja la facultate(stiu..e stupid..dar la asta ma gandeam de la inceputul clasei a 8-a, nush de ce vreau la facultate ci nu sa trec peste direct:))) )

NU-MI PLACE..-sa-si bata cineva joc de mine

MĂ TEM…-de ceea ce urmeaza

AUD…-stirile de la tv..(mama da TV-ul la maxim cand se uita:)) )

ÎMI PARE RĂU…-ca nu pot da timpul inapoi

ÎMI PLAC….-lucrurile care ma aduc intr-o stare anume

NU SUNT…-fitoasa

CÂNT…-de obicei imi vine sa cant o data cu o melodie cand ascult si imi place:))

NICIODATĂ…-nu-mi las prietenii balta

RAR…-ma las pacalita de altii

PLÂNG…-când sunt tristă

NU SUNT MULŢUMITĂ…-de mine

NU-MI PLACE….-să mă cert cu cei apropriati

SUNT CONFUZĂ…-in privinta a ceea ce urmeaza

AM NEVOIE…-de mai multa intelegere

AR TREBUI…-sa nu mai gandesc lucrurile atat de intens uneori

Leapşa 2 – 10 lucruri care mă fac fericită(nu le pun intr-o ordine anume..)

1)Muzica

2)Iesitul afara cu prietenii

3)Mama, tata, sora

4)Prietenii

5)Vorbitul pe mess cu niste persoane care nu sunt de la mine din oras si cu care as putea usor sa ma intalesc..

6)Cititul

7)Timpul frumos

8)Peisaje

9)Excursiile cu prietenii

10)Vancantele

Lasă un răspuns

