Fic

M-am gandit sa incep sa scriu si eu un fic…desi cred ca sunt destul de mult ficuri axate pe ideea asta..o sa incerc sa fac si ceva care sa se deosebeasca de celelalte…Si m-am mai gandit sa mai scrie cineva cu mine..in felul asta daca nu voi putea eu sa scriu sa scrie persoana respectiva..sau si invers…si normal, cel mai mult o sa scriem impreuna:X

Deci aveti aici rezumatul..

Edward este cel mai popular baiat din liceul Forks High. Toate fetele il vor. Dar ce se va iniampla cand Bella Swan, fata serifului, se muta in Forks? Edward, crezand ca este ca orice alta fata, incearca sa o cucereasca. Ce se va intampla cand va afla el motivul pentru care s-a mutat ea aici? Dar atunci cand Bella va afla de ce este Edward cine este acum? Cititi si veti afla…

Si inca nu m-am decis la un titlu…Deci si asta trebuie sa votati..dar lasati un comm pentru asta:D…Deci trebuie sa alegeti intre Solo Tu si Mia Cantante..Desi ma inclin mai mult spre Solo Tu..pentru ca zic eu se potriveste mai mult..:D

Cine se gandeste sa mi se alature trebuie sa-mi trimita un mail la gabytz95@yahoo.com cu: ce crezi ca a patit Bella de a fost nevoita sa se mute in Forks, si primul capitol..>Din Pdv al Bellei, si normal Edward<…Vreau sa vad cat de bine ne potrivim la idei sa zic asa..dar se poate sa aleg chiar si pe cel cu care nu ma potrivesc deloc…si sa ne combinam ideile…Anyway…nu o sa aleg numai eu..astept capitolele pana pe 17 Iunie, si atunci o sa pun capitoul scris de mine, capitolele primite de la voi si o sa pun un sondaj…Nu o sa pun si ce credeti ca s-a intamplat cu Bella:D..doar capitolele..asta o sa ramana la mine si la voi:D. SI o sa aleaga si cititorii..nu o sa aleg numai eu..dar parerile voastre o sa ma influenteze doar putin:D

Si…in legatura cu mailurile…sa scrieti la subiect: “I hold to use or to waste, to keep or give”. Ca sa stiu care sunt mailurile primite de la voi:d. Pentru ca nu vreau sa le citesc inainte sa le pun pe blog:D. Si pe 17 Iunie o sa pun capitolul meu si capitolele voastre.

Sper ca ati inteles ce aveti de facut si va astept mailurile pana pe 20 Iunie. Sper sa participati..:|

Offf..am uitat sa va spun ca actiunea incepe cand ajunge in Forks:D…si in mail sa va scrieti si numele;):D

Un gând despre „Fic

  1. sonycika spune:

    imi place mult ideea, sa stii…
    si succes

Lasă un răspuns

