Sunshine Award

Am primit acest premiu de la RuxandraLivia,  CostinaOana , Nick si Deea08d Dar premiul vine si cu niste reguli.

1. Să postezi premiul!
2. Să oferi premiul la 12 prieteni!
3. Să afişezi linkul lor!
4. Să le dai de ştire printr-un comentariu pe blogul lor!
5. Să scrii din partea cui este premiul!

Deci aici este lista mea…desi mult mai multe meritati acest premiu:D

FunnkySmile

Stephy

Eva

Theo

Sony

Rosemary si Leah

Krisz

MaryLu

Stefy si Ale

Buzeblonde

Geo

Alexa si Cristina

5 gânduri despre „Sunshine Award

  1. costina spune:

    hei :*…ti-am oferit un premiu :X intra la mine pe blog si vei gasi acolo mai multe detalii:X

  2. oana spune:

    Vezi ca ti-am oferit un premiu …. intra la mine pe blog sa-l vezi 🙂 http://oanacullen.wordpress.com/

  3. Alice spune:

    De la mine primesti premiul simbolic „Fangtastic Bloggers Award” pentru ca imi esti draga si m-ai ajutat de multe ori. Detalii pe http://www.twifans-romania.blogspot.com

  4. deea08d spune:

    ai primit un premiu intra pe blog-ul meu si vei vedea:*
    Felicitari!

  5. Stefy spune:

    (multumesc de premiu pentru Never Alone :*)
    si tu ai primit unul de la mine :*>:D<.

Lasă un răspuns

