Help

Am nevoie de voi..tot ce trebuie sa faceti este sa dati un link de la un fic in engleza care va place cel mai mult… pe langa link puneti numele si descrierea…Va rog mult de tot…as fi vrut sa traduc ficul cu numarul 10 pe care l-au ales cel mai mult..dar este mult prea mult..are 820 de pagini si inca nu este terminat..sh ficul cu numarul 2 deja este tradus de gaby(liliac)…intelegeti-ma va rog:):D…Deci am nevoie de ajutorul vostru..:D

7 gânduri despre „Help

  1. jane2x spune:

    Eu cred ca ra merge 1 sau 4 😀 . 10 pare tot foarte frumos, dar ai dreptate, e foarte mult … :*

  2. deea spune:

    mie mi-ar placea sa traduci 13

  3. silvia spune:

    te rog sa traduci in continuare KIDNAPPED MAM INDRAGOSTIT DE EL DE CAND AM CITIT PRIMUL RAND POTI FACE CE VREI DAR TE ROG NU RENUNTA LA EL !!!! astept capitolul urmator dak o sa apara

    • gabytz spune:

      nu il traduc eu..nu stiu de ce nu intelegeti..este tradus de gaby(liliac)..suntem doua persoane diferite…aici e ce sa traduc eu..si nu renunta la el..

  4. florina spune:

    http://www.fanfiction.net/s/5597897/1/Taken
    ce zici de ficul astha….mie mi sa parut o ideea interesanta………pwp:*:*:*:

  5. Andreea spune:

    mie mi’ar placea f mult primul

  6. Daniela spune:

    1. indiscutabil 1

Lasă un răspuns

