Fanfic

Imi pare rau dar o sa postez capitole la intervale de timp diferite..cand o sa pot sa intru pe net…deoarece incepe scoala…si eu trec a 8-a si o sa dau examene…sau ce oi da, si mie imi pare rau ca nu voi mai avea asa de mult timp liber ca sa tradus si sa le postez..dar o sa incerc sa fac tot ce pot:( sper sa ma intelegeti…

Un gând despre „Fanfic

  1. Cristal Heart spune:

    Buna..clasa a 8-a?:D..mee too…I understand you a lot:)).capitolul 6 din ficul meu e scris ca: O.M.C.C.A.H. 6:)..am pus prescurtarea:*
    Kisses,Oana:)

Lasă un răspuns

